Beauology 101: אני כל כך שמח שאוכל לדקור אותך עם עיפרון מספר שתיים

הפרסום הזה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות כמו גם טורים

תמיד מרוצה את ביו

מאת אהוב סמית ‘

סופרי קומיקס כועסים.

אמני קומיקס שמחים.

זה פגע בי לפני כמה ימים כשקראתי פוסטים שונים של לוח הודעות, ציוצים, פרסומי פייסבוק כמו גם כמה ראיונות עם ויוצרי קומיקס. זה גרם לי להאמין בזמנים לפני האינטרנט. כשעשיתי קצת הבנתי שזה נכון גם ביום.

חשוב: שימו לב שאני לא מציין שכל סופרי קומיקס מוטרדים, כמו גם שכל אמני קומיקס שמחים. מה שאני אומר, לדעתי, הוא שאם תשלם עניין כמו גם המלצה חוצה באמת, נראה כי נראה כי חלק גדול מהכותבים נמצא במצב רוח די גרוע איפה נראה שהאמנים הולכים בדרך די שטופת שמש.

נראה כי סופרים (כן, אני יודע, זה כולל אותי) רוטנים הרבה על כל מה שמספרי קומיקס למזג האוויר. נראה שהם תמיד במצב הגנתי כשאנשים מדברים על עבודתם כמו גם לורד מבין שהם דואגים מכל סוג של ביקורת. באתרים האישיים שלהם הם באמת מפרידים, כמו גם זכותם, על כל מי שמגיבים על עבודתם וגם לא שרים את שבחיהם. לוחות ההודעות באתר כמו גם בפורומים משתמשים בכדי להפגין את המבקרים הנאמנים שלהם כדי להדליק את הלפידים, כמו גם לחפש את המפלצות שהרגיזו את הכותב במילים שלא טפטפו מחמאה.

ביו מדבר על שינויים בתסריט עם העורך שלו

אני מאמין שהעמדה ההגנתית הזו נובעת מחוסר הביטחון של סופר בעבודה לבד במרחב במשך שעות כמו גם לעבוד רק עם עורך מדי פעם. התקשורת עם עורך יכולה להיות מלחיצה את האמת שהם מבינים שתמיד סופר אחד נוסף נרגש לקחת את המשימה שלהם, כמו גם שהעורך הוא גם האיש ששולח לך את המשכורת שלך. סופר שואל את עצמו תמיד את השאלות, “האם מישהו כמו הסיפור הזה? “האם הם יקבלו את מה שאני מנסה לומר?” “האם האמן יגרום לי להראות נהדר או להרוס את הפאנל הזה?” “האם אי פעם אעבוד שוב?”

אמנים לעומת זאת לא נראים חסרי ביטחון או שיש להם זמן רב לדאוג לדברים שסופרים עושים, ככל הנראה מכיוון שאין להם את הזמן. הפיזיות של הרישום צורכת חלק ניכר מאותו זמן דאגה. בדרך כלל הם מדפלים מוסיקה או טלוויזיה כלשהי, פגעו בלוחות וגם לא מסתכלים עד שהגיע הזמן לאכול. ההוכחה לאמן נמצאת בדרך כלל בפודינג כמו גם אלא אם כן היא הייתה תחת או מבושלת יתר על המידה, בדרך כלל הם לא מקבלים כל כך הרבה צער מהעורך. בטח, כמה שינויים קטנים כאן כמו גם שם, אולם שום דבר על כל האגו או המקצוע שלהם.

אני מבין כסופר, אני באמת מנסה להאמין במה שאני מפרסם, לפני שאני מפרסם אותו. היו זמנים שפרסמתי דברים שגורמים לי להיראות כמו “הבחור הכי כדורי בקומיקס”. (האם טור זה נחשב?) אני מנסה להאמין לדברים בימים אלה לפני שאני משליך אותם לאינטרנט הוולקרו. טוויטר הוא מיקום בו אני יכול לראות אנשים נאנקים שנייה אחרי שהם פגעו במפתח Send. זה דבר אחד להאמין לחומר לבד במשרד/סטודיו/בחדר שלך, עם זאת זה נראה שונה מאוד כשהוא פוגע בעיניים של כל אותם אנשים שמסתכלים על מסכי המחשב שלהם. זה כמו לחש עם מערכת IMAX.

כשיש לך קצת זמן, כמו גם שאתה בודק דברים של קומיקס, בדוק אם הספירה שלך עולה כמו שלי. האם כותבי קומיקס נראים קצת כועסים? האם אמני קומיקס שורקים כמו גם בועטים את עקבי העקבים שלהם בשמחה? אתה תחליט.

עד כמה שאני הולך, מצב הרוח שלי כל כך גדול שאין לו תאריך תפוגה.

האמיגו שלך שמח-גו-אוגרי,

ביו סמית ‘

www.flesingfistranch.com

לשיקולך: חלון הראווה של DC מציג: שעת המכשפות כרך א ‘. 1

פוסט זה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות וטורים

חלון ראווה מציג: שעת המכשפות

מאת רוברט גרינברגר

כשדיק ג’ורדנו נשכר הרחק מקומיקס צ’רלטון על ידי DC קומיקס בשנת 1968, הוא הביא לא רק עומס זרוע של כישרון מרגש, אלא שהוא גם הביא עמו ניסיון של שנים בהפקת ספרים בכל ז’אנר שאפשר להעלות על הדעת. אם מסתכל על התפוקה שלו במהלך כהונתו של עריכה של שנתיים, אתה יכול לראות אותו מנסה חלק מזה וחלק מזה.

כתוצאה מכך, אתה יכול להסתכל על התפוקה של דיק כקרנית קרנית אמיתית של ספרים מהנים. מארק אוונייה ציין, “דיק לפחות ערוך את דדמן לזמן קצר. הוענק לו תכונה בדרך לביטול ולא יכול היה לעשות דבר כדי לשנות את זה. כך היה גם ברבות מהמטלות שלו אז: שישה סודית, היזהרו מהמטפס, בומבה הג’ונגל בוי, הספקטר, בלקוהוק וכו ‘ האוהדים אך הראשונים נמשכו רק שנתיים לאחר שדיק עזב את חטיבת העריכה והאחרון הסתיים כשעזב. תחייתו של אולסטאר ווסט גם לא סבלה זמן רב לאחר שדיק עזב. רק ספר אחד שהשיק – שעת המכשפות – עשה זאת. גלגלים חמים לא זכו להצלחה, וגם לא נץ והיונה. ”

עם זאת, מכל הספרים שהשיק, רק שעת המכשפות נמשכה זמן רב מעבר לעזיבתו מצוות. בידיו המסוגלות של מוריי בולטינוף, התואר נמשך אף כי גיליון מס ’85, בו היה זה נפגע של ה- DC Implosion והיה מקופל לבלתי צפוי.

במחווה שלו, ק.ק. קרלסון ציין באביב הקרוב, “שעת המכשפות הייתה מלאה בהפתעות יצירתיות לאורך כל הגיליונות המזל הראשונים של ג’ורדנו. קחו בחשבון את הקו היצירתי הזה: טות, אדמס, ברני רייטסון, דני אוניל, גיל קיין, וויין, סרג’יו אראגונס, קונווי, מרפי אנדרסון, גריי מורו, דון האק, סטיב סקיטס, וולפמן, ג’ורג ‘טוסקה, ניק קרדי, מייק סקובסקי, פט בויט, סיד גרין, ג’ק ספארלינג, בוב בראון, ביל דראוט, ווין מורטימר וג’רי גרנדנטי. די מפחיד, אה, ילדים? ”

כעת, 21 הגיליונות הראשונים של הכותרת הנשכחת הזו נאספים במתנות ראווה: The Witching Hour, כרך א ‘. 1. בעקבות ההפעלה המוצלחת של ג’ורדנו של בית הסודות, תואר זה עקב אחר הדגם החדש של מארחי אימה. מכיוון שקין ואבל כותרו בית המסתורין ובית הסודות בהתאמה, ג’ורדנו פנה לשלוש המכשפות, בעיקר בהשראת מקבת, כאשר כל אחד ממלא את התפקידים הנדרשים של נערה/אם/קרון ארכיטיפי. העטיפה הראשונה התפוצצה, השעה 12 … שעת המכשפה שנמשכה עד לגיליון השלוש עשרה כאשר 12 השעון הוחלף בחצות, ביטוי תפיסה שנשאר עם הסדרה.

שעת המכשפות מספר 1

ניתן לראות את Charlton Cronies של ג’ורדנו ב -13 הגיליונות שערך, הוא נתן לוותיקים כמו פט בויט הרבה עבודה, אך הוא גם השתמש בגברים צעירים כמו סטיב סקיטס שלעיתים רחוקות החמיצו נושא. סרחיו אראגונס, אז תורם תכוף לספרים שהגיעו מג’ו אורלנדו, כתב סיפורים שונים גם על תואר זה. תחת השערים, מתוך ניק קרדי או ניל אדמס, היו לנו מורדרד, מילדרד וסינתיה קקל ולוקחים אותנו מסיפור לסיפור.

בכרך זה תוכלו לראות כמה מהיצירות המוקדמות ביותר של המצטרפים החדשים כמו ג’רי קונווי, ברני רייטסון, מייקל וויליאם קלוטה וג’ף ג’ונס. מארב וולפמן כתב כמה מהסיפורים הראשונים שלו לספריו של דיק ונמצא כאן יחד עם לן וויין. עורך העתיד של DC, ושכנתו של מארב, אלן גולד אפילו חולק דוח אשראי אחד בכתיבה עם MARV, ומציג את החייזרים מארב ישתמש בהמשך ומדבב את ה- Psions. מייסד המכירות הישיר, פיל סולינג, אפילו מופיע בהפתעה, כותב סיפור אחד בזמן שתרמו גם סיפור המחזאי העתידי רון ווייט וסופר המדע הבדיוני אלן רייפה. ותיקים לא הוחרגו כאשר ג’ורג ‘טוסקה הסתעף ממשימות מארוול שלו כדי לצייר כאן לא מעט סיפורים, והזכיר לנו את פשעו לא משלם ימים. גריי מורו, כבר אז וטרינר, הופך את הופעת הבכורה שלו ב- DC Comics Comics עם הסדרה הזו. ויש המון אלכס טוב עם רצפי הגישור, אם כי אדמס משך את המסגרת לגיליון האחרון של דיק.

יש כאן כמה אפשרויות בלתי צפויות כמו צוות בוב בראון ומרפי אנדרסון, חוזה דלבו וגיל קיין. דיווחי קרדיט של סיפורים היו חסרים בעיקר ולכן המעריצים שיחקו בלש עם חוקר אייס ג’ון וולס מנקה חלק ניכר מ -32 הגיליונות הראשונים במסד הנתונים של Grand Comics.

הוא מציין כי סרחיו אראגונס תכנן את כל הסיפורים ב- TWH #8 ואילו האמנים (ניל אדמס, ניק קרדי, אלכס טות ‘) כתבו אותם. Skeates Scripted “קצה כפול” (w/toth), “קח כפול” (w/tuska) ו- “Cross Cross” (w/Gil Kane) ב- #12. בדרך כלל בחרו לשכתב חלקים מהסיפור של סטיב הרבה למגינת לבו של Skeates.

בולטינוף השתלט על הספר לשרוף את המלאי של דיק די מהר אבל אתה כבר רואה את ידו כג’ורג ‘קשדן, בוב האני, ליאליאס, וארט סאף מתחילים למלא את הדפים. בולטינוף עצמו חילק כמה סיפורים תחת המקרה של שם בדוי וביל דני. וכאשר DC החלה להשתמש בכישרון הפיליפיני, אחד הסיפורים האחרונים באוסף זה הוא של נסטור רדונדו המדהים.

במובנים מסוימים, זהו אחד האוספים הטובים יותר של אנתולוגיות מסתורין מקו הראווה בהתחשב בחוזק הכישרון בין העטיפות.

העטיפה לשעת המכשפות מספר 1 מגיעה ממסד הנתונים של Grand Comics.

הרמבלינג הקומיקס של רוג’ר: מרגיש נוסטלגי

הפרסום הזה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות כמו גם טורים

פס פרקר

מאת רוג’ר אש

אני מרגיש נוסטלגי לאחרונה; נוסטלגי לתקופה בה העולם היה הגיוני כמו גם אנשים לא היו בגרונם של זה אם הם לא מסכימים זה עם זה. כשאני מרגיש נוסטלגי, דברים ספציפיים מביאים לי נחמה – סרטי דיסני, כריכי גבינה בגריל כמו גם מילקשייק שוקולד, כמו גם ספרי קומיקס. אני מאמין שהעוברה האחרונה של פס פרקר החמירה את הנוסטלגיה שלי כהצגתו של דייווי קרוקט בסרטי דיסני כמו גם דניאל בון בתוכנית הטלוויזיה הלא-דיסני היו חלק מהנה בילדותי.

סרטי דיסני היו תמיד חלק מתמיד מנעורי, כמו גם הרבה זיכרונות נהדרים הקשורים אליהם. קומיקס לא הגיע בשבילי עד קצת אחר כך, כיתה ו ‘או ז’, אולם הזיכרונות שקשורים אליהם עדיין חזקים. לעזאזל, זו הסיבה שנכנסתי לעסק המטורף הזה במיקום הראשון – אני אוהב קומיקס. אני עדיין. עם זאת אני סוער מהנקודה.

ספיידרמן מדהים #217

הייתי זומבי מארוול כשהתחלתי לקרוא לראשונה. הבעיה האחרונה האוורד הברווז, ספיידרמן, אקס-מן, או ארבעה גדולים תמיד העלו חיוך על פני. יוצרים כמו סטיב גרבר, ג’ין קולאן, ג’ון ביירן, וולטר סימונסון, ג’ורג ‘פרז, סטיב אנגלהארט, פרנק ברונר, כמו גם ג’ון רומיטה, ג’וניור בסופו של דבר להיות מועדפים כמו גם הייתי מציית להם מהספר לספר. עם זאת לא קראתי את הספרים האלה לבד. גם חברים קראו אותם.

חלק מהכיף של קריאת קומיקס היה להיפגש עם חברים כמו גם לדבר עליהם. לעתים קרובות היינו מתאספים במרתפי ההורה שלנו (הפתעה גדולה שם, הא?) עם המון סודה כמו גם צ’יפס כדי לדון בנושאים החשובים של היום. מיהו ההובגובלין? מיהו הדיו הטוב ביותר עבור ג’ורג ‘פרז? החבר שלי אוון נשבע על ידי צוות ג’ורג ‘פרז/פבלו מרקוס. מה ההצעה עם הבחור הזה של הוצאות בטא ריי? היה כיף פנטסטי.

טיטאנים בני נוער חדשים מס ’11

נוסף ‘ באטמן. פול לויץ כמו גם קית ‘גפן על לגיון גיבורי-על. זה הוביל לשאלות חדשות. מהו סיפור הג’וקר הטוב ביותר, הדג המצחקק או הנקמה החמישית של הג’וקר? מיהו הבחור האפלסיד הזה? מה אתה מאמין לטיטאנים בני נוער חדשים? כמו כן, ללא ספק הובילו, למי חם יותר, דונה טרוי או קוריאנד?

ככל שאני נהנה מהיכולת להתכתב עם מעריצי הקומיקס ברחבי העולם באינטרנט, שום דבר לא יכה אי פעם להיפגש עם חברי הקריאה הקומיקס שלי באופן אישי, כמו גם לדבר על טיפוס האמנות הזה שכולנו אוהבים. זו אחת הסיבות שאני אוהב ללכת למוסכמות קומיות. כמה מזיכרונות הכנס המועדפים עלי כוללים ישיבה עם אנשים אחרי שעות בלובי במלון, בבר או במסעדה, או בחגיגה שרק מדברים על קומיקס. אם אתה הולך ל- C2E2 בחודש הבא, חפש אותי בתא ווסטפילד. אשמח לדבר איתך קומיקס.

יוזמת גיבור

לרוע המזל, כמו פס פארקר, כמה מהיוצרים מימי הראשונים שקראו את הקומיקס עברו כעת או נמצאים בבריאות חולה. במקרים מסוימים הייתה לי אפשרות לומר ליוצרים האלה בדיוק כמה המשמעות של העבודה שלהם עבורי. באחרים לא הייתי מסוגל. עם זאת, קיימת שיטה נהדרת לתמוך ביוצרים שעבודתם פירושה כל כך הרבה עבורי (מלבד לומר להם כמו גם לרכוש את עבודתם) כמו גם שזה תורם ליוזמת הגיבור. הם עושים הרבה כדי לסייע ליוצרים שיש להם צרכים רפואיים כמו גם כאלה, כמו גם שהם בהחלט שווים לתמוך בהם. עידו. אני מקווה שתצטרף אליי.

במצב אתה תוהה בדיוק כמה כריכי גבינה בגריל כמו גם מילקשייק שוקולד נכנסים למשוואה, זו הייתה הארוחה המסורתית של יום ראשון בערב שגדלה. כמו גם זה נצרך בזמן הצפייה, מה עוד, העולם הנפלא של דיסני.

עכשיו, לכו לבדוק קומיקס!

כיסויי הקומיקס המשמשים בעמודה זו מגיעים ממסד הנתונים של Grand Comics.

טור KC: קריאת קומיקס והאלמנט הדביק

פוסט זה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות וטורים

KC & COW

מאת KC קרלסון

ישנם הרבה קריטריונים שונים שבאמצעותם אנו שופטים את הקומיקס שלנו. בדומה לצורות מדיה אחרות, אנו שמים ערך רב על הסיפור. זה טוב? האם זה חשוב? האם זה משמעותי? הגרפיקה חשובה לא פחות. האם זה מושך? האם זה מרגש אותנו? האם זה עוזר לספר את הסיפור? ספרי קומיקס מובחנים בכך שאנו גם פוסקים עליהם פסקי דין שאין להם מה לסיים בזכות אמנותית או ספרותית. האם אני רוצה “לאסוף” את הסדרה הזו? באיזה מצב זה? מה יהיה “שווה” בעוד 25 שנה?

הנה עוד אחד גדול. איזה פורמט הכי טוב? תקליטונים/עלון/גיליון, דיגיטלי, סחר בכריכה רכה, כריכה קשה, ארכיב/עבודת מופת, מוחלט, אומניבוס? זה טור אחר לגמרי.

מה שזה, זה משהו חדש. או שזה?

בטור זה, אני רוצה להציע שיטה חדשה לשפוט את הקומיקס שלנו – כזו שכבר קיימת אך לא מדברים עליו הרבה. או אולי אנחנו לא יודעים בדיוק איך לקרוא לזה. זה משהו שהפך לי מאוד חיוני לאחרונה, כקורא קומיקס מתבגר, ואחד שאולי קרא ספרי קומיקס רבים מדי – במיוחד סיפורי גיבורי על.

“מה קורה עם זה?” – DeAndre Cole

זה משהו ששמתי לב אליו הרבה, במיוחד לאחרונה. אני אקרא חבורה של ספרי קומיקס חדשים, ולמחרת, אני לא זוכר אם קראתי אותם. בטח, אם אני דפדף בספרים שוב, בדרך כלל אני אזכור נקודת סיפור או דף התזה מצויר בצורה מצוינת, אבל לפעמים, אני לא. אז אני מתיישב לקרוא את זה שוב, ובדרך כלל אני לא זוכר משהו עד שאגיע לעמוד 15 בערך. במקרים מסוימים אני לא זוכר כלום עד שפגעתי בעמוד האחרון (לא מצוק או מסקנה). כמו שדיאנדרה קול (או לינדסי בקינגהאם) עשויים לנסח את זה, “מה קורה עם זה?”

אני חושב שאיזה סוג של “כמות זיכרון” צריכה להיות קריטריונים חיוניים להחלטה אם סיפורי קומיקס כדאי או לא. אבל “כמות זיכרון” נשמעת כמו ספרי לימוד של Highfalutin במוח אחר משהו או אחר. אז אני מציע שנקרא לזה הגורם הדביק (או הדביקות). או, כלומר, האם ספר הקומיקס הזה “נדבק” למוח שלך?

המקל או המתג

זה יכול להיות בגלל שאני מתבגר, או שאולי הגעתי לגבול של ספרי קומיקס שהמוח שלי יכול להכיל/לשמור עליו – וזה לא יחזיק יותר! או יכול להיות שחלק מהסיפורים דומים לסיפורים אחרים שקראתי בעבר. יש רק כל כך הרבה חלקות גיבורי על, אחרי הכל, אם כי גיבורים או קבוצות או מעצמות שונות עשויים להיות מחוברים לתוכם, והם עשויים לשחק בדרכים שונות.

אוקיי, וולברין מעוצבן. מישהו יודע למה? (כיסוי לוולברין מספר 7)

בנוסף, עטיפות קומיקס הפכו כל כך גנריות במהלך העשורים האחרונים, עד שרבים מהם כבר לא מארחים מספיק מידע על הסיפור המסוים כדי לקבוע את המוח לזכור אותו. כמה יש כיסויים רבים שבהם וולברין כועסת? הרבה. כמה פעמים ראינו מדוע וולברין כועסת על ידי הוספת קצת הקשר לכיסוי? לא כל כך הרבה.

או יכול להיות שיש רק הרבה ספרי קומיקס בחוץ בימינו שפשוט לא זכורים. מי זוכר חלק שני או חלק רביעי של סיפור בן שישה חלקים, אלא אם כן היוצרים יוצאים מגדרם ליצור משהו משמעותי באותם סוגיות “בין לבין”. קומיקס רב מדי בנוי בדרך זו: אתה מקבל גיליון גנגבסטרים ראשון (כדי למצוץ אותך פנימה) ו (בתקווה) מסקנה בעיטה ארבע, חמישה או שש גיליונות אחר כך. בין לבין, יש חבורה של בסופו של דבר חסרת משמעות מתרוצצת. אין פלא מדוע אני לא זוכר שום דבר בסוגיות “ריפוד” האלה! ואני מתחיל להתרעם על הצורך לרכוש אותם.

האכיל את הראש

אחד הקומיקס הילדות של KC שדבק במוחו. הוא עדיין הבעלים של אלבום הוויניל באותו שם. (ארבעה צבעים #1141)

אני מודה, המוח עובד בדרכים מטורפות. קומיקס של בעלי חיים מצחיקים שקראתי כילד בן שש הם הרבה יותר בלתי נשכחים לי היום מאשר הזריקה האחרונה המוטנטית ביותר או צפייה בחברי ה- JLA הישנים שלי מתווכחים ומירווחים (מה שגורם לי לתהות איזה צבע קריפטוניט גורם להפרעות אישיות (בשני קריפטוניאנים ובני אדם)). אני מבין שהקומיקס המוקדם הזה “מוטבע” עלי כי הייתי צעיר וקומיקס היה חדש (בעיניי), והמוח נוטה לזכור את הדברים הטובים והמרגשים. לא לחינם שאחד הציטוטים הטובים ביותר (ורבים שטיילו) על ספרי קומיקס הוא ש”התליל הזהב של הקומיקס הוא שתים עשרה. ” כל מה שתקרא כילד ייצמד איתך לנצח. (אז, יש לך הרבה פחות להסיח את דעתך, מכיוון שאתה לא דואג לתקציבים ומשרות וכאלה.)

עוד אחד מהמועדפים של KC: העוזר חסר השם של ג’יירו (האיש עם ראש הנורה), היה דמות הקומיקס האהובה עליו שגדלה. הרבה יותר מאוחר, הוא גילה שהוא למעשה נקרא עוזר. מי ידע? (ארבעה צבעים #1184)

דברים שקראתי כשהייתי בן שתים עשרה היו כל דברים מתקופת הכסף, כל זה די נדבק למוח שלי גם היוםו יש להודות שקראתי הרבה מאותה תקופה שוב ושוב, כך שזה יעזור לגורם הדביק שלו. אני לא יכול להמליץ ​​על קריאה מחודשת של קומיקס טוב מספיק. ספה נוחה (או ערסל), משקה מרענן וערימה גדולה של קומיקס רצף הוא הדרך הטובה ביותר לקרוא אותם. אני חושב שהקוראים מתגעגעים כל כך הרבה דברים בפעם הראשונה, חיוני לקרוא מחדש כדי לתפוס הכל-ובנוסף, בדיעבד, אתה שם לב לחיזוק חיוני והקנטרים אחרים שאולי פספסת. כשאתה לוקח זמן לקרוא באמת את הספר, אתה יכול גם להקדיש זמן בלימוד האמנות. רבים מהאמנים המוכשרים הללו עובדים הרבה יותר חודש שלם כדי לייצר את הגרפיקה שאתה ממהר לשלוש דקות שטוחות. שיהיה לך קצת כבוד – תסתכל טוב!

קריאה חודשית: Passé כמו חוזר מחדש?

קריאת פרק של סדרה אחת לחודש פשוט לא חותכת אותה יותר בשבילי. כנראה קראתי יותר מ -60 קומיקס חדש ושונה בכל חודש. מה שמרמז שבדרך כלל, כשאני מתיישב לקרוא את הגיליון האחרון של Snausage Man, קראתי לפחות 59 ספרי קומיקס אחרים בגלל הגיליון הקודם. (שלא לדבר על הקומיקס הישן השונים, אוספי הרצועות, ספרי הפרוזה וסדרת הטלוויזיה 20-40 שאני רואה בכל חודש נתון-זה הרבה קווי עלילה לעקוב אחריה של מנגנון להביא אותי למהירות (ולא היה מספיק מרגש לזכור), אני מסתכן להתבלבל ללא תקווה.

DC Comics עושה עבודה נוראית של חוזרת נושאים קודמים. הם חושבים שזה נראה רע שיש מידע חוזר על עצמו שנאסף בכריכה רכה המסחרית שלהם. למארוול, לעומת זאת, יש דף סיכום ברבים מהקומיקס המתמשך שלהם, רבים מהם מבדרים הרבה יותר מהספר בפועל. מדי פעם, הלוואי ומארוול תדפיס את אלה מחדש – אבל הם לא. הם לא צריכים. עכשיו אתה קורא את הסיפור בצורה שנאספה ואינך זקוק לסמלים.

פעם, הקומיקס חזרו לעצמם. זה נחשב כעת למיושן. ומיותרים, כפי שרבים מהבעלי המו”לים הגדולים חושבים שהמהדורה שנאספה היא גרסת ה”ראשית “או הסיום של העבודה הקומית שהם מוכרים. בימינו הם ממשיכים לרוב את הקומיקס השבועי כי 1) השוק הישיר תלוי בלקוח החוזר הרגיל והיו רבים ככל הנראה לקרוס בלעדיו, ו -2) גם המו”ל וגם המוכר של DM יעמדו להרוויח כסף פעמיים – ראשית עבור הקומיקס השבועי שלך “תיקון”, ואז שוב לסחר.

השימוש במינוח התרופות הוא מכוון. אחרי הכל אנו מטפלים בהתמכרות.

הבעיה עם התיאוריה הזו היא שאנשים מתמצים יותר ויותר מהקומיקס השבועי שלא מספיקים ביס (כקריאה טובה). הם הולכים ישר לסחר. והחכמים (או אלה עם כרטיס דוח אשראי) יודעים שהם יכולים לקבל את המקצועות פחות יקרים במקום אחר מאשר חנות הקומיקס המקומית. אז יותר ויותר, השוק הישיר מפסיד פעמיים.

מה הדברים הבלגן! ואפילו לא דיברנו על דיגיטל.

זה כמעט גורם לי לרצות ללכת לקרוא ערימה קומיקס נוכחית – ולשכוח לחלוטין על מה הם עוסקים.

____________________________________

KC Carlson: לשם שינוי, לא חושב שהרבה מזה מצחיק מאוד.

כמו תמיד, צריך לך או כל אחד מכוח ה- KC שלי יתפס או ייהרג, ווסטפילד קומיקס יתנער מכל ידע על מעשי.

עטיפות קומיקס קלאסיות ממסד הנתונים של Grand Comics.

ב- Stargirl האחרון, חברת הצדק הייתה זקוקה למוח המוח ג’וניור כדי להאיר

הפרק האחרון של סטארגירל הוא בין הטובים ביותר בסדרה עד כה, הן להופעות והן להופעות טובות-גיבורי על מיושנות. אם לצטט את דוקטור סטריינג ‘, הם “במשחק הקצה עכשיו.” ובכן, רק לעונה, כי קיבלנו חדשות שסטארגירל מתחדשת לעונה 2 ב- CW. ובכל זאת, עדיין לא ממש ראינו את הצוות בפעולה. וכפי שקיוויתי באופן אישי מרגע שהדמות הופיעה, מסתבר שסטארגירל וחברת הצדק של אמריקה זקוקים למוח המוח ג’וניור.

עכשיו, אני מודה שעדיין לא קראתי כוכבים ו- S.T.R.I.P.E., אבל זה ברשימת הקריאה שלי ב- DC Diverse. אז אני לא בטוח אם Brainwave Jr. מופיע בסדרה ההיא. עם זאת, אני מכיר את Brainwave Jr. מ- Infinity Inc. קומיקס, והוא דמות מדהימה. הילד של גלי המוח המקורי, נבל ונערת גימיק גיבורי העל, הדמות מנסה להיות גיבור. עם זאת, בגלל ההורות החצי-נמל שלו, הוא מפקפק בעצמו. עם זאת, בסטארגירל אגודת הצדק של אמריקה לא ממש הרגישה כמו צוות גיבורי על, לפחות לא עד שהמוח ג’וניור הופיע.

כמו כן, ברברה וויטמור של איימי סמארט נכנסת סוף סוף לדינמי גיבורי העל של המשפחה. סדרה מבוססת DC, במיוחד אלה ב- CW, לא אכפת להם מאוד מזהות סודית. אז המעריצים ציפו שברברה בסופו של דבר תעשה את דרכה למעגל הפנימי. הדינמיקה במשחק בבית דוגן-וויטמור הולכת להיות מעניינת קדימה.

איקס

Mario Kart DLC Rush.mp4

0 שניות של 12 דקות, 40 שניות

לחיות
00:00
12:40
12:40

אנחנו הולכים להיכנס לספוילרים, כך שאם אתה רואה את ההצגה ב- CW, סימנה לדף זה ולחזור אחרי שראית אותו.

את אגודת הצדק של אמריקה מובילה על ידי סטארגירל, אבל זה המוח ג’וניור שהופך אותם לצוות

תמונה דרך טלוויזיה באחים וורנר

בפרק זה, ההופעה של ג’ייק אוסטין ווקר בתפקיד הנרי קינג ג’וניור היא מה שמוכר את כל העניין. האנק הצעיר מתפרק. הוא לא יכול לשלוט בכוחותיו. בני גילו יש קרבות-על ברחוב. ובזכות אוסף של קלטות VHS שהוא מוצא במחקר של אביו, הוא נודע כי לא היה לו מושג מי באמת הנרי קינג של כריסטופר ג’יימס בייקר באמת. עם זאת, בזכות Brainwave האב שהתעורר עם אובדן זיכרון נוח, אנו זוכים לראות איך האנק ראה את אביו.

אנו לומדים שבמציאות הזו נערת הגימיק וגל המוח התכנסו. האנק מאמין שג’ורדן מחקנט של ניל ג’קסון הרג את אמו בכך שהפיל את אגודת הצדק המקורית של אמריקה למיקומם. למעשה, זה היה הקרב שפתח את הופעת הבכורה של סטארגירל. אנו לומדים גם שסטארמן היה אחיה של גימיק ילדה, מה שהופך את הקורטני וויטמור של האנק וברק באסינגר. למעשה, אחד הרגעים המחממים הלב ביותר של הפרק הוא כאשר, לאחר שלמד זאת, קורטני מחבק את האנק. יש כאן הרבה משחק, דיבור רגשית (שנגיע אליו).

עכשיו, תמיד יש כאלה בפנדום שאוהבים לניטפיק. ורצף הלחימה בין ד”ר איטו, המיניו שלו, סטארגירל, אגודת הצדק של אמריקה ומוחו ג’וניור הוא הטוב ביותר בסדרה. כמובן שהילדים האלה נלחמים ברמה שהם כנראה לא צריכים להיות מסוגלים. האימונים משעממים ולא מאוד קולנועיים, ולכן אני ממליץ לבוא עם קצת ראש ראש יצירתי איך הם צריכים להיות לוחמים כל כך טובים ולהמשיך הלאה.

הפרק מסתיים בכך שהאנק הצעיר פונה למורד אביו, שמגלה שהוא הרג את בן זוגו ולא את ג’ורדן. ברכישה כדי לתת לסטארגירל ולשאר אגודת הצדק של אמריקה זמן לברוח, Brainwave Jr. מקריב את עצמו.

סוף סוף להגיע לסיפור ‘המשפחה’ בבסיס כל דרמת גיבורי העל

תמונה דרך טלוויזיה באחים וורנר

המשפחה היא חלק מרכזי בכל דרמת גיבורי העל, גם משפחתם של הגיבורים וגם משפחותיהם בפועל. בעוד שחלק גיבורי העל של הסיפור הוא נהדר, גם הצד הביתי בו מרגש. ברברה מגלה על הצוות הקוסמי, אגודת הצדק, והיא מאשימה את PAT בכך שגררה את בתה למה שהיא רואה כטירוף. היא זורקת את פאט מהבית (ואת בנו החורג מייק, אם כי זו הבחירה שלו). שוב, אנו יודעים שהיא תגיע ולא ממש להעביר את המשפחה הרחק מעמק הכחול, אבל מעניין באופן דרסטי לראות את הכל משחק.

הסצינה הקשה ביותר בחלק זה של הסיפור היא כאשר מייק של טרא רומנו מתעמת עם קורטני על המתרחש. באופן טבעי היא לא אומרת לו, והוא לוקח את זה קשה. לכן, גם אם ברברה תצטרף לקבוצה סטארגירל, מייק עשוי להישאר מבחוץ ויוצר פוטנציאל מעניין לסכסוך בעונה 2.

חלק ממני מאחל שהנרטיב הזה קיבל פרק משלו. כי קורטני מרגישה שהיא מאכזבת את כל משפחתה. היא מרפה את מייק בשקר לו. היא מרגישה אחראית על פוטנציאל לפצל את אמה ופט. לכן, כשהיא מגלה שהנרי הוא בן דודה, היא פשוט כל כך שמחה למצוא איזו משפחה “חדשה”. קשר נוסף לאביה המת. או שזה?במהלך הפרק, ברברה מתעקשת כי סטארמן לא היה אביו של קורטני. למעשה, היא שולחת דוא”ל לאביו של קורטני, אם כי ברור שהיא לא דיברה איתו בעוד זמן מה. לקראת סוף הפרק היא מקבלת תשובה. אז נראה כי תעלומת הקשר של קורטני לסטארמן תיפתר לפני סוף העונה.

מה הלאה לסטארגירל, אגודת הצדק של אמריקה ומוח המוח ג’וניור.

תמונה דרך טלוויזיה באחים וורנר

למרות מיטב המאמצים שלה, סטארגירל נאבקה להפוך את אגודת הצדק של אמריקה לצוות לפני שהגיע Brainwave Jr. בעוד שהצוות לא אהב או סמך עליו, כולם נראו מבולבלים מאוד כשאביו שלו קבר אותו תחת טונות של רוק. אובדן המוח ג’וניור ככל הנראה יפגיש אותם, מכיוון שהוא מבהיר את ההימור שהם מתמודדים איתם. כמו כן, כפי שידע ניק פיורי בנוקמים, בחלק מהמקרים הגיבורים זקוקים למשהו “לנקום”. עם זאת, אני בספק אם זה האחרון שנראה את המוח ג’וניור במוח, מכיוון ש”התכנית הגדולה “של המלך הדרקון זקוק לטלפת כדי לעבוד, סביר להניח שהוא יסייע להפסיק את התוכנית המטורפת הזו.

עם זאת, זה מרגיש כאילו אגודת הצדק החדשה סוף סוף הפכה פינה. עד עכשיו, Stargirl היה סיפור מתבגר של גיל העשרה שבמקרה יש רגעים של גיבורי על. יש לקוות שהקבוצה מבזבזת פחות זמן בוויכוח בינם לבין עצמם והרבה יותר זמן בועט בתחת הנבל. רצף הלחימה היה ממש נפלא ומהנה לצפייה. כמו כן, קיבלנו טעימה של סולומון גרונדי, אחד הנבלים המוזרים ביותר אך הבלתי ניתנים להריסה.

מה חשבת על הפרק? האם אתה מסכים שסטארגירל וחברת הצדק של אמריקה עדיף על כך שיש לך את המוח ג’וניור בצוות, אפילו לזמן קצר? אתה חושב שהוא חוזר? שתף את המחשבות שלך בתגובות למטה.

תמונה הוצגה באמצעות טלוויזיה עם האחים וורנר.

האם הבמאי קתי יאן חושבת שהקהלים לא היו מוכנים לסרט כמו ציפורי טרף?

ציפורי טרף היו הימור גדול עבור חטיבת הסרטים של DC קומיקס, שנאבקו למצוא בסיס בנוף שנשלט על ידי סרטי מארוול. חולית ההתאבדות של דייוויד אייר, שהציגה את הקהל לגרסת מרגוט רובי של הארלי קווין, לא התקבלה היטב. ובכל זאת, ההופעה של רובי הייתה נקודת אור בסרט מבולבלים. (הערת המחבר: חולית ההתאבדות העניקה לנו קרוק רוצח חי, ואני אהיה אסיר תודה על כך.) גם הרוח העין, בהובלת דמויות נשים ובמאי אישה, נראה גם כמו אכזבה. בפעם הראשונה שמנהלת הקופות הגדולות של קתי קתי יאן העניקה לאחרונה ראיון בו התייחסה לרעיון שקהלים לא היו מוכנים לסרט כמו ציפורי טרף.

הנרטיב שקרם עור וגידים מיד לאחר הבכורה של הסרט הוא מוזר. זה ניצח בסוף השבוע, אבל כנראה שלקח 30 מיליון דולר מיליון דולר לא מספיק לסרט קומיקס. זה נחשב כפלופ למרות בעיקר ביקורות טובות של מבקרים וקהלים. כסרט הקומיקס הראשון של אנסמבל כל הנשים, אולי היה יותר מדי רכיבה על סרט מהנה וולגרי שהגיש כוח נערות עם קשרי שיער, פצצות נצנצים והרבה בועטים בתחת. ובכל זאת, האם הנרטיב האם ציפורי טרף צפו בהוגן? עוד יותר עניין, האם זה מחזק את הרעיון הישן של הוליווד ™ שסרטים של קומיקס עושים הכי טוב כשכיכבים ומותאמים לקהלים של גברים בעיקר? לקתי יאן יש כמה מחשבות על זה.

קתי יאן דוחף לאחור לקהלי הרעיון לא היו מוכנים לציפורים של טרף

תמונה דרך האחים וורנר.

איקס

Mario Kart DLC Rush.mp4

0 שניות של 12 דקות, 40 שניות

לחיות
00:00
12:40
12:40

יאן התיישבה לראיון נרחב על הקריירה שלה והסרט הזה, בו התייחסה לדאגות אלה. המראיין בריאן דייווידס השווה את הסרט הזה לפורד נ ‘פרארי, מכיוון ששניהם החזירו קצת יותר מפי שניים בתקציבי ההפקה שלהם. עם זאת, הביופיק העמוס בכוכבים קיבל סיקור חיובי בהרבה מסרט הקומיקס. ובכל זאת, למרות שהסרט הקודם זוכה לשבחים כניצחון, יש הסבורים כי קהלים לא היו מוכנים לציפורים של טרף או לחזון של קתי יאן. היא לא מסכימה, ועצם ההצעה מאכזבת אותה מכמה סיבות.

כפי שאמרה ל”הוליווד ריפורטר “:

“אני חושב שאם אתה באמת מסתכל על פרטי התמוטטות התקציב … אני יודע שלאולפן היו ציפיות גבוהות באמת לסרט – כמו שכולנו עשינו. היו גם ציפיות מופרזות בסרט בהובלת נשי, ומה שהכי מאוכזב ממנו היה הרעיון הזה שאולי הוכיח שאנחנו עדיין לא מוכנים לזה. זה היה נטל נוסף, שכמנהל אשה לצבע, כבר בכל מקרה היה לי עלי. אז כן, אני חושב שבוודאי היו דרכים שונות שתוכלו לפרש את ההצלחה או חוסר ההצלחה של הסרט, ולכולם יש זכות לעשות זאת. אבל, אני בהחלט מרגיש שכולם היו די מהירים לקפוץ בזווית מסוימת. ”

בואו נסתכל על המספרים. בתקציב של 84.5 מיליון דולר, ציפורי טרף בסופו של דבר גייסו כמעט 202 מיליון דולר ברחבי העולם. רק בז’אנר גיבורי העל, בו פתיחות מיליוני דולרים של מיליון דולר וריסורי קופות של מיליארד דולר הם הנורמה, האם מישהו יחשב את הסרט הזה כפלופ. על עגבניות רקובות, אתר שיש לו בעיות עם אנשים שמפרסמים ביקורות רעות על דברים שנחשבו “להתעורר מדי”, כמו Batwoman, ציפורי טרף הרוויחו דירוג חיובי של 78 אחוזים הן מצד מבקרים וקהלים. לסרט מדורג R בכיכובו של דמויות קומיקס נישה, ציפורי טרף אינן אכזבה אלא ניצחון. לפחות, כמו שאובי-וואן קנובי אוהב לומר, מנקודת מבט מסוימת.

קתי יאן צודקת כאשר היא אומרת שההצעות שהקהלים לא היו מוכנים לציפורי טרף מאכזבות. לדעתי, זה שגוי וגם פוגע. סרטי קומיקס ספרי קומיקס נאבקו זה מכבר עם מקומם בהיררכיה של הקולנוע. מרטין סקורסזה אמר בשמצה שהם אפילו לא היו נרטיבים אלא “טיולי פארק שעשועים”. ג’וקר זכה להצלחה בהצבת סרטי קומיקס ברצינות, אך ניתן לטעון כי זה מצץ את כל השמחה והתקווה מתוך הז’אנר. ציפורי טרף הוא סרט שלובש את אדישותו ואלימות האולטרה על שרוולי הקשת שלו. בניגוד לדדפול או אפילו ג’וקר, ציפורי טרף מעולם לא התקבלו למה שהיה והתמודד עם ביקורת על מה שזה לא היה.

האם יאן צודק או האם ציפורי הקופות המדהימות של טרף בגלל סקסיזם?

תמונה דרך האחים וורנר.

הנסיגה מהראיון של קתי יאן היא שהיא לא מסכימה שהקהלים לא היו מוכנים לציפורי טרף. אבל מה המשמעות של “מוכן” אפילו בהקשר זה? ובכן, זה עוסק בנושא שאנחנו כחברה לא נוח עם שמות, במיוחד סקסיזם. יש סיבה שהיו יותר מחצי תריסר סרטי סופרמן ובאטמן, למרות שוונדר וומן קיימים בערך כל עוד הם. יש רעיון שסרטי פעולה, במיוחד אלה המבוססים על ספרי קומיקס, הם על ידי, עבור גברים. ההפרעה החסרהנראה כי מאנס של ציפורי טרף בהשוואה לדדפול הוא אישור מחדש לכך. זו גישה סקסיסטית והיא מונעת מאיתנו להשיג סרטים נהדרים המבוססים על דמויות נשיות.

כן, היו מעידות לאורך הדרך, ובמיוחד האשת החתולית של האלי ברי ואלקטרה של ג’ניפר גארנר. עם זאת, הטענה כי סרטים אלה נכשלו קשורה פחות לנשים מובילות ויותר קשורות למספרי הסיפורים שמתעלמים מחומר המקור. ציפורי טרף הוא סרט מהנה שהוא, בעיקר, נאמן לחומר המקור. שזה לא הרוויח 800 מיליון דולר [ראוי] מחשבה מסוימת, אבל להציע שזה כישלון זה צעד רחוק מדי. להרלי קווין היסטוריה עשירה, אבל היא לא הייתה בסביבה כל כך הרבה זמן. העתיד של הארלי הוא מואר, ואם היא תהפוך לשם קומיקס ענק, זה יהיה בחלקו לעבודה שנעשתה על ידי מרגוט רובי וקתי יאן.

מה אתה חושב? האם אתה לא מסכים עם קתי יאן שהקהלים לא היו מוכנים לסרט כמו ציפורי טרף? שתף את המחשבות שלך בתגובות למטה.

תמונה מוצגת מאת קלודט בריוס דרך האחים וורנר.

הסופר דייוויד ליס מתמודד – הצל! עם האמן קולטון וורלי! ליס מביא את הצל ליום העכשווי כמו גם לחברה העכשווית!

פרסום זה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ידיעה לתקשורת

ה- Shadow Now #1 כיסוי של טים ברדסטריט.

11 ביולי 2013, הר לורל, ניו ג’רזי: דינמיט שמחה לחשוף כי לוחם הפשע המוקיר בעידן העיסה יופיע בפעם הראשונה בעידן העכשווי בסדרת הקומיקס של Shadow Now. סופר מסתורין/מותחן דייוויד ליס, שתעודותיו הקודמות של ספרי הקומיקס כוללים פנתר שחור ומסתורין גיא ממארוול כמו גם את העכביש של דינמיט, יביא את הדמות המסורתית לעיר ניו יורק בימינו בעזרת אמן מיומן כמו גם הצייר קולטון וורלי ו הפרק הראשון ביותר במיניסטריות שש הגיליון הזה אמור לצאת לאוקטובר, הכולל יצירות אמנות עטיפה של טים ברדסטריט (Punisher) וכן אמן הפנים קולטון וורלי.

Shadow Now #1 תצוגה מקדימה עמוד 1. אמנות מאת קולטון וורלי.

Shadow Now #1 תצוגה מקדימה עמוד 2. אמנות מאת קולטון וורלי.

Shadow Now #1 תצוגה מקדימה עמוד 3. אמנות מאת קולטון וורלי.

ב- The Shadow Now, גיבור העיסה הגדול ביותר מכולם חוזר לעיר ניו יורק בתקופה עכשווית, לאחר שבילה עשרות שנים במזרח המיסטי כדי להמריץ את עצמו. למונט קרנסטון מבקש לחדש את חייו הישנים, כמו גם האלטר-אגו ההרואי שלו מוכן לעמוד כאשר הרבה יותר כמתנגד לרוע. עם זאת, בזמן שהוא נעלם, אויביו נשארו ערניים, כמו גם הבחור המסוכן ביותר שהצל אי פעם התמודד איתו מתכונן לגדול כאשר יותר.

Shadow Now #1 תצוגה מקדימה עמוד 4. אמנות מאת קולטון וורלי.

Shadow Now #1 תצוגה מקדימה עמוד 5. אמנות מאת קולטון וורלי.

“הצל הוא, ללא ספק, אחת הדמויות הכי מגניבות בכל הזמנים, ולכן התרגשתי לקבל אפשרות להוסיף משהו לאגדה,” קובע דייוויד ליס המוערך, שספרו הראשון, קונספירציה של נייר , זכה בפרס אדגר הנחשק משנת 2001 של הסופרים הסודיים של אמריקה לרומן הראשון מאוד. “בזמן שאנחנו עובדים במנהג הארוך כמו גם הקומה של הרפתקאות צל, אני מאמין שאנחנו גם עושים משהו מקורי עם הדמות הזו, כמו גם זה תמיד שילוב מצוין. שמחתי במיוחד כששמעתי שקולטון תעשה את האמנות עבור המיניסטריות האלה. האמנות שלו מדהימה, כמו גם בצורה הטובה ביותר לצורה לטון הניאו-סולפ שלנו. הסיפור הזה אפל כמו גם מודי, שלדעתי סיפור צל צריך להיות, עם זאת, אני מאמין שאנחנו מציגים גם גרסה אנושית במיוחד כמו גם נופלת של הבחור שמאחורי המסכה. מעריצים שעמדו בצל בקומיקס לאורך כל השנים הולכים להיות מעוניינים מאוד לראות בדיוק איך אנחנו רצים עם מה שבא לפני זה. ”

ה- Shadow Now מספר 1 של קולטון וורלי.

“דייוויד ליס הוא אחד מאותם סופרים שפשוט מבינים באופן טבעי את Pulp Noir”, קובע ניק ברוצ’י, מנכ”ל כמו גם מפרסם דינמיט. “הוא מבין את התחושה של זה, את הצמרמורת בעמוד השדרה, אותה תחושה פרנואידית שמסכנת אורבת בכל צעד ושעל. כל הרעיון שמאחורי הצל עכשיו הוא שלמרות כל ההתקדמות שלנו, העולם עדיין יכול לחוש את השיטה הזו – עדיין יש רעה אורבת בלבם של גברים, כמו גם רק הצל מבין בדיוק איך להציע איתו. דייוויד יכול לתפוס לחלוטין את רוח הצללים הישנה, ​​את הרוח המפואר כמו גם האיום, מהסוג שיטיל אימה על היסוד הפלילי של ימינו. ”

לאמנות כמו גם מידע נוסף, אנא בקרו :.

הצלל כעת יסופק בקטלוג אוגוסט 2013, כמו גם יוצע לרכוש ב- WestfieldComics.com ב -19 ביולי.

החדשות של בוב על דברים !!!

פרסום זה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות כמו גם טורים,
חדשות החנות הקמעונאית של ווסטפילד

הם מתקשרים אליו האוורד – הברווז!

ככל הנראה בגלל הופעתו המפתיעה בסרט “שומרי הגלקסיה”, מארוול מספקת לנו סדרת הווארד הברווז החדשה בחודש מרץ הקרוב על ידי הצוות החדשני של צ’יפ זדרסקי (פושעי מין) כמו גם ג’ו קווינונס (קנרי שחור כמו גם זטנה : Bloodspell). האוורד הופך לבלש אישי כמו גם בכוכבי אורח מארוול בשפע!

מספר אתרי חדשות קומיקס מדווחים כי פרנק מילר כמו גם סקוט סניידר עובדים יחד על פרויקט Dark Knight 3!

מארק סילבסטרי עובד ככל הנראה על תואר באטמן חדש עבור DC!

קאסי לאנג חוזר מהמתים בסדרת הנמלים החדשה של מארוול!

קומיקס התמונות החדש של קורט בוסייק היה צריך לשנות את שמו!

בּוּם! אולפנים יספקו לנו מיני הוצאות חדשות וסדרת TED בחודש מרץ!

אתחול מחדש של IDW כמו גם את ההולגרמים בשנת 2015!

אמנדה קונר פיתחה את חולצת הטריקו של יום הקומיקס בחינם 2015. מיקום ההזמנות האלה עכשיו!

ה- CW מאריך את גמר אמצע העונה של הפלאש בדקה 47 שניות!

AMC (הבית למתים המהלכים) רכשה טייס מטיף!

נראה שזה רשמי-בנדיקט קמברבץ ‘חתם לשחק רופא יוצא דופן כמו גם פוקס קרוב ככל הנראה לחתום על ראיין ריינולדס לסרט הדדפול המיוחל שלהם! האם תפסת את הציוץ המשויך של ריאן ריינולד?

תצוגה מקדימה: מתוקה דיזל של Oni Press: אני נדנדה, אני מתנדנד

הפרסום הזה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
חדשות בתעשייה

מתוקה דיזל כרך א ‘. 01: אני נדנדה, אני מתנדנד

Oni Press סיפקה לנו תצוגה מקדימה של מתוקה דיזל: אני רוקר, אני רוקא, אוסף של ה- WebComic הבולט של ר ‘סטיבנס. הנה מה שהם מציינים על הספר:

מתוקה דיזל, הריצה הארוכה כמו גם Webcomic חלוצי שהיו באמנות פיקסל לפני שאמנות פיקסל הייתה מדהימה כמו גם צועק מהיפסטרים לפני שהבנת מה פירוש המילה הזו, מוצע כעת בסוג הטוב ביותר האפשרי: מבוסס על נייר מלאכותי פיקסלים. ספר זה מרתיח מספר רב של רצועות של סנוביות אליטיסטית של מוזיקה לריבה חזקה מאוד של זלזול עליז, כמו גם יעלה דקה עם דקה ממושכת של הנאה לחייך.

פאנל מתוקה דיזל

מתוק דיזל

לִרְכּוֹשׁ

מתוקה דיזל כרך א ‘. 01: אני נדנדה, אני מתנדנד

ראיון: כריס דאפי בקומיקס האגדות הראשון של שנייה הראשונה

הפרסום הזה מוגש תחת:

דגשי דף הבית, מדגישים,
ראיונות כמו גם טורים

קומיקס אגדות

כריס דאפי הוא עורך הקומיקס הקרוב של אגדות האגדות משנייה ראשונה מאוד. הספר כולל אגדות שנעים בין “Hansel & Gretel” כמו גם “Goldilocks כמו גם שלושת הדובים” ל”ילד שצייר חתולים “וכן” תן לי את הצעירים “שעובד על ידי רשימת יוצרים מצוינת. כמה בדיוק מרשים? היוצרים בספר הם בובי לונדון, אמילי קרול, גילברט הרננדז, ונסה דייוויס, ג’יג’י D.G., רמונה פרדון, כמו גם כריס דאפי, ג’יימה הרננדז, לוק פירסון, ברט הלקיסט, ג’וזף למברט, ריינה טלגמייר, צ’רייס מרקר, גראמייבל, אנדייבייטי, , ג’יליאן טמאקי, קארל קרשל, דייוויד מצוצוצלי, כמו גם קרייג תומפסון. רוג’ר אש של ווסטפילד רק לאחרונה יוצר קשר עם דאפי כדי לגלות הרבה יותר על הספר.

ווסטפילד: בדיוק איך נוצר ספר הקומיקס של אגדות?

כריס דאפי: זה באמת הספר השני בסדרה. הראשון היה Muntery Rhyme Comics, שיצא בשנת 2011. הרעיון לספר ההוא נלחם בשנייה הראשונה מאוד זמן מה לפני שנשכרתי לערוך אותו. זה היה טוב כמו שהיה מועמד לשני אייזנרים … אז, שנייה ראשונה מאוד עמדה עם אגדות, שזה סוג של מעקב טבעי. יש עכשיו ספר שלישי באידיאל העבודות, בעצם.

מתוך “הילד שצייר חתולים” מאת לוק פירסון.

ווסטפילד: יש לך רשימה מצוינת של יוצרים העובדים על הספר. איך בדיוק הם נכללו בתפקיד כמו גם הם בחרו בסיפורים שהם רצו להסתגל?

דאפי: כדי לספק לך תשובה ארוכה, ראשית מאוד בדקתי המון אגדות (מסכן אותי!) כמו גם צמצמתי את האפשרויות לספר עד גיל 20 עם איזון של סוגי סיפורים, ילד כמו גם גיבורי נשים , כמו גם מוכר לעומת לא מוכר. אחרי שדיברתי דברים עם קליסטה בריל, העורך הבכיר בשנייה הראשונה, התחלתי ליצור קשר עם קריקטוריסטים שיהיו משחק נהדר לסיפורים ספציפיים. הקריקטוריסטים בקומיקס האגדות הם באמת קו חלומי – חלקם אנשים שעבדתי איתם, עם זאת המון אנשים כמו לוק פירסון (סדרת הילדה) כמו גם דייוויד מצוצוצלי (אסטריוס פוליפ) שרק רציתי באמת לעשות זאת ראה צייר אגדה! בחלק מהמקרים, הקריקטוריסטים הותאמו על פי הנושא – סיפקנו את קארל קרשל “מוזיקאי ברמן טאון” מכיוון שהוא מושך בעלי חיים כה מצוינים (כפי שניתן לראות ב”צ’רלס כריסטופר המתועב שלו. “)

מתוך “טאון ברמן” מאת קארל קרשל.

ווסטפילד: היוצרים בספר כוללים אנשים המובנים על ידי עובדים על כותרות בוגרות בנוסף לאלה שהובנו טוב יותר בגלל שהם עושים ספרים לקוראים צעירים יותר. את מי אתה רואה כקהל היעד של הספר?

דאפי: כשהייתי עורך במגזין ניקלודיאון (משנת 1997 עד 2009), גיליתי לעבוד עם אמנים גדולים שכל אדם מאמין שהם מדהימים, לא רק סיווג משוער של אמנים “ידידותיים לילדים”. ג’וני ראיין עשה קומיקס מצחיק לצעירים במגזין ניק שהיו מתאימים לחלוטין. אני מאמין שזה ספר לצעירים בבית הספר היסודי, לבני נוער כמו גם למבוגרים שאוהבים קומיקס, כמו גם כל אדם שרוצה לראות שמספר סיפורים מצוין פוצץ עם אגדה מועדפת.

מ”הנסיך כמו גם הצב. ” תסריט מאת כריס דאפי, אמנות מאת רמונה פרדון.

ווסטפילד: אתה עובד עם רמונה פרדון האגדית על סיפור. מה אתה יכול לציין לגבי השותפות שלך איתה?

דאפי: רמונה היא מיומנות מצוינת שמושכת גם או הרבה יותר טובה כמו שאי פעם. בנוסף, היא באמת כיף לדבר איתה, אז רציתי אותה לספר! ביקשתי ממנה להתאים סוג של סיפור לילות ערביים מעורפלים בשם “הנסיך כמו גם הצב.” היא אוהבת לעבוד מתוך תסריט ולכן העשיתי הקרבה משמעותית כמו גם רגילה לחבר אותו בעצמי, כמו גם לכן לצוות את עצמי עם אגדת קומיקס. אין שום מניע נסתר בכלל! היא אמנית מצטיינת כמו גם כל מה שהיא משכה הייתה הרבה יותר טובה כמו גם מהנה יותר ממה שדמיינתי. בנוסף, היא מבקרת נהדרת. תיקנתי את הסוף כמה פעמים בקצה שלה, כמו גם זה סייע לסיפור מאוד.

ווסטפילד: האם יש סוג כלשהו של פרויקטים אחרים שאתה עובד עליהם שאתה רוצה להזכיר?

דאפי: אני עורך את סדרת הקומיקס של בובספוג לתמונות של יונייטד פלנקטון, וזה משהו שאני מאוד מרוצה ממנו כמו גם אסיר תודה על כך שנכלל בו.

ווסטפילד: כל סוג של הערות סגירה?

דאפי: סיפורי אגדות כמו גם ספרי קומיקס הם בעלי היסטוריה ארוכה – כולל “מצעד אגדות” מ- Dell Comics, שהיא ככל הנראה אחת מסדרות הקומיקס המובילות בכל הזמנים. זה מצוין להיות חלק מהמסורת הזו!

לִרְכּוֹשׁ

אגדות קומיקס HC